[linux] ATI driver + 2.6.7 + Suse 9.1

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Středa Červenec 28 22:42:24 CEST 2004

mam ati radeon 9000 mobility na notebooku a binarny
driver som sice (po problemoch) nainstalil ale
nefunguje (suspend to ram) cize driver nie je napisany
s podporou power managementu a proprepinani konzola-x
a spat mi sem-tam x-y zostanu sproste (pomoze prepnut
do konzoly a spat.

prechadzam na driver z DRI project, o ktorom su dobre
referencie.

dist: debian sarge, kernel 2.6.7