[linux] ATI driver + 2.6.7 + Suse 9.1 VYRIESENE

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Čtvrtek Červenec 29 06:18:18 CEST 2004

On Thu, Jul 29, 2004 at 02:08:38AM +0200, Martin Mancuska wrote:

> No dakujem vsetkym nakoniec som stiahol ovladace so SUSE a podarilo sa
> my ich nainstalovat
> Ale aspon viem ze ATI viac kupovat nebudem

Preco nie? Ved ATI ma podla mna velmi dobru podporu zo strany open source
komunity. Ja osobne nemam rad ziaden hardver, ktory ma podporu pre Linux.
Ovela radsej mam hardver, ktory ma podporu v Linuxe (priamo, nemusim
instalovat ziadne ovladace a funguje to celkom bez problemov).

S ATI nemam ziadne problemy, odkedy bezim na DRI. Rychlost je mensia
len asi o 5% (mozno ani tolko nie s poslenymi snapshotmi DRI+stabilny xorg).

Inak chysta sa nova verzia ATI drivera pre XFree 4.4, tipujem ze bude
lepsie slapat aj na Xorg.

	SAL

	SAL