[linux] problem s usb

pecko pecko na szm.sk
Čtvrtek Červenec 29 09:48:53 CEST 2004

UPOZORNENIE:
tymto mejlom by som nerad navodil dojem, ze sa konfera zneuziva na
riesenie osobnyx sporov. ide len o vyjasnenie niektoryx suvislosti a
hlavne, zacal to ten, na ktoreho mejl je toto reakcia. bol by som rad,
ak by sa tu nestrhla nejaka vasniva jalova debata. jednoduxo, toto je
moja reakcia a nebolo by vhodne, keby to este niekto posudzoval a
riesil. viem, na co je konfera, preto pisem toto upozornenie:-)

> Preco na nas vrieskas?!?!?!
> Kto Ti co urobil?!?!?!

mas dojem, ze niekto na teba vrieska?!

> 1.
> Tvoj nizsie uvedeny web mi je na "NIC". Zaplat si support, zaplat si
> podporu. Ludia Ti tu uviedli kopec moznosti, nikto Ti nic
> negarantuje.

fajcis travu?! alebo ti jim beam nabulikal, ze web do mejlov uvadzam pre
takyx, ako si ty, aby sa mali na com ukajat, ked uz teda nevedia
pomoct? ked si taky odbornik, vyhladaj si nejake informacie o
"signature"...

> 2.
>
>  >kernel som nakonfiguroval presne podla navodu z internetu.
>
> Akeho, kde, link - mozno je to neaktualne, mozno zle.

keby si namiesto slivovice pil zakysanku a neriadil sa len jedinym
mejlom, na ktory si tak bezdovodne detinsky zareagoval (ja sa len
branim!), vedel by si, ze som v jednom z mejlov pisal, na ktorej aderse
som nasiel navod. nasiel som ho sice na niekolkyx, ale asi ta prekvapi,
ked ti poviem, ze vsetko to bolo o tom istom.

> Verim, ze v tych milionoch zdrojoch najdes odpoved / riesenie.
> ***

verim, ze raz nastane doba, ked budem mat cas sa tyzden brlat v
somarinax s neistym vysledkom.

> pomoc.
> Alebo xces hotove riesenie? Kup si SUSE a podporu, kup si WIN, ci
> MAC. Prestan pouzivat PC al. zaplat komusi za podporu tvojho OS.

si urazeny, ze sa ta nepytam menovite? alebo za vobec niekoho nieco
pytam? poskvrnil som tym tvoje dieta "konferu"? ale pokial ja viem,
konfera nie je urcite tvoja a je tu na to, aby som v nej hladal
riesenia.

> 4.
> No a ak nic nepomaha, mozno je problem medzi stolickou a klavesnicou.
> A keby aj nie, keby to aj bolo cosi ine, myslim, ze svojim pristupom
> nenadchnes tych, ktori Ti svojimi radami mozu pomoct.

no ked som vzhliadol tvoj mejl, zacal som tu vetu xapat. a ak si myslis,
ze tvoj mejl niekoho okrem teba nadxol, potom moj musi byt ako vynaty z
biblie!

> 5.
>
>  >>Uz tiez fungujem na udev; ale odvtedy som bratov MP3 prehravac do
>  >> PC nedaval, takze som nevsimal zmeny:).
>  >
>  > tak vdaka! este, ze su mi vase postrehy uplne na nic. co takto
>  > odpoved k veci?!?!?!
>
> Nebolo pisane priamo pre Teba - je to *verejna* konfera pre vsetkych
> a ktosi komusi cosi v sulade s pravidlami odpisali. Ak mas dojem, ze
> pravidla tejto konfery boli porusene kontaktuj admina.

tusim to bola reakcia na moj mejl. a pokial odpovedas na mejl so
subjectom, ktory som uviedol ja pri svojej otazke, vsetky odpovede su
adresovane hlavne mne a ostatni z toho mozu tiez cerpat. ale aj tak mi
je to vsetko na 2 veci! keby to bola reakcia na moju otazku, tak by tam
bolo riesenie. verim, ze vo svete normalnyx ludi, ked sa niekto opyta
"zlomil sa mi kluc vo dverax auta, ako ho odtial vytiahnem?" je
normalna odpoved postup ako sa to da a nie odpoved "no mne zvykne pri
prexlastani strielat z vyfuka". uz xapes o co tu ide?

> 6. BTW: a pod WINami/MACom si to neskusal, ci Ti to ide?

skusal, ide. prexadzat na tebou odporucane kraviny ale nebudem.

--

Peter J.

--- moj - web ---
http://www.pecko.sk

Generovane dna: Thu Jul 29 09:18:35 CEST 2004 na OS Linux 2.4.22