[linux] C-Media PCI CMI8738, Fedora Core 2

Marcel Telka marcel na telka.sk
Čtvrtek Červenec 29 16:12:48 CEST 2004

Ahoj Dominik.

On Thu, Jul 29, 2004 at 09:11:29AM +0200, Dominik Tariška wrote:
> ahojte,
>
> mam v pocitaci onboard zvukovu kartu C-Media PCI CMI8738 a OS FedoraCore2.
> Zvuk z nej ide, iba ak do mechaniky vlozim CD-audio.
> Nejde mi prehravat *.wav *.ogg *.mp3 subory.

Co znamena "nejde"? Vypise to nejaku chybovu hlasku?
Alebo sa len tvari, ze je vsetko ok, ale nic nepocut?
Ak je to ten druhy pripad, skus pozriet, ci nemas napr.
nahodou PCM zamutovany (potichu).

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |