[linux] ATI driver + 2.6.7 + Suse 9.1 VYRIESENE

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pátek Červenec 30 06:48:47 CEST 2004

On Thu, Jul 29, 2004 at 10:49:33AM +0200, jozix wrote:
> No, myslim, ze uz je nacase, ze sa pripravuje novy ati ovladac, skor by
> som povedal, ze neskoro(ale radsej neskor ako nikdy :) ). Taktiez aj napr.
> aj terajsie ovladace sa na niektorych doskach instaluju zlozitejsie,
> hlavne tie AGP (8x). Treba hladat rozne patchy a tak...

No tento problem je tusim porieseny uz v terajsej verzii. Ja som chybu
nasiel asi pred pol rokom. Odvtedy sa im to snazim nahlasit, ale neuspesne.
Autora toho kodu neviem vypatrat.

Chybu sice nenasli, ale opravili to uplne inym sposobom. Ak mas este problem
s AGP 8x, tak patch na ATI ovladac najdes na:
  http://www.salstar.sk/pub/agp3/

> Inac ten novy ati ovladac bude uz "oficialne" aj pre 2.6.x kernel?

Nuz, ono patche pre 2.6.X uz mali aj v aktualnej verzii. Netusim,
pretoze na 2.6.x som to neskusal, som uplne spokojny s DRI. :-)

	SAL