[linux] Nokia 6230 + GPRS "VYRIESENE"

Dusan Stefanik stefanik na server2.alinet.sk
Sobota Červenec 31 14:38:17 CEST 2004

Tak som to nakoniec vyriesil. Moj konfigurak pre pppd bol dobry, problem
vsak nastal pri pouziti IR portu.
irdadump hovoril, ze mobil je pripojeny cez ir port, po spusteni pppd sa
to spojenie uplne stratilo a trebalo znovu spustit irattach

Riesenie spocivalo v zakupeni bluetooth dongle na USB a hned sa to
rozbehlo :)

Dusan