[linux] Re: Instalacia starsej distribucie na novy server

Juraj Variny jv99737 na decef.elf.stuba.sk
Sobota Červenec 31 15:03:51 CEST 2004

Ahoj,

dlhodobo pouzivame manualne skompilovane vanilla jadro 2.4 spolu so SuSE 8.x a
jediny problem bol ze utilita na autodetekciu hardveru nie je s grsec patchom
(kvoli ktoremu sme to robili) kompatibilna. Cize s vlastnym jadrom aj napr.
2.4.25 by ti to malo chodit v pohode. Bohuzial instalator ti radic urcite
nepozna, budes to musiet nakonfigurovat sam.

Podobny problem som riesil opajcnutim programu hwscan z najnovsieho knoppixu
(ten hardver nielen zdetekoval, ale aj hned natiahol moduly).  Tu by to IMHO
bolo zbytocne vela prace.

Juraj