[linux] sil SATA + debian 3.0

mebs na szm.sk mebs na szm.sk
Sobota Červenec 31 23:32:32 CEST 2004

Mam sil SATA 3112 rev 2, jediny disk  IBM 80GB a chcem nainstalovat Debian 3.0 woody s kernelom 2.2.20 (je tam aj testovanie 2.4) Instalator na zaciatku ziadne disky nevidi. Kde mozem prosim vas zohnat modul pre moje SATA alebo ako pouzit pri instalacii iny kernel - mozem si aj skompilovat vlastny s patchami pre sil sata. Skusal som instalovat ako na bezdiskovu stanicu (chcel som potom skompilovat nove jadro, no ked som chcel zaviest modul pre moju sietovku, napisalo mi to, ze modul mozem pridat az ked bude pripojeny koren. filesystem.

http://webhosting.szm.sk - PRAZDNINOVA AKCIA, REKLAMA ZADARMO, NESKUTOCNE ZLAVY
Ziskaj vlastnu domenu, webstranku www.xxxxxx.sk a vlastne maily
cokolvek na xxxxx.sk v cenach uz od 80Sk/mesiac.