[linux] Casova synchronizacia s ms w-nt

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Úterý Červen 1 15:24:45 CEST 2004

Citát Andrej Hosna <adino na uid0.sk>:

> A co keby si sa synchronizoval tu SUSE masinu s nejakym ntp serverom a pouzil
>
> ju ako primar pre tie windoze masiny >?
> A.

Ahoj,
to je presne to, co ma napadlo ako prve, ale pouzit to nesmiem.
Ta lokalna siet je od ostatneho sveta oddelena velmi prisnym firewallom
a ide o velmi komplikovany aplikacny system, v ktorom nemozem robit
lubovolne zmeny. Musim sa zmestit do danych hranic. Som rad, ze som tam
presadil jeden linuxovy stroj a vsetky zmeny musim robit opatrne
a postupne (system podaj certovi prst...). Nanestastie ta linuxova
masina je ultratenky (a ultrahrejuci) supermoderny server (zmestil sa
do diery v racku), ktory ma taku drobnu chybicku, ze sa neda spolahnut
na jeho hodiny.
PF