[linux] USB skener

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Červen 1 13:38:30 CEST 2004

No, ja som davnejsie rozbehaval par skenerov. Zvycajne to nebolo nic
hrozne - akurat raz za cas je treba zohnat firnware z win ovladacov. S
nejakym epsonom som mal problem s ciernobielym skenvanim, ale to bolo
davno; odvtedy som to nepozrel. Celkovo podpora v SANE vyzera byt celkom
slusna. Tolko moje skusenosti:).
Co sa tyka kupy skenera, prehlad velmi nemam; hadam pomoze niekto iny...

	Milan Plzik