[linux] Mozilla 1.7 - nastavenie proxy

Čtvrtek Červen 3 10:32:59 CEST 2004

On 03.06 10:17, Fanderska wrote:
> potrebujem zakazat proxy server z adries v lokalnej sieti IP rozsah
> 10.0.0.10 az 10.0.0.20, skusal som zadat do obmedzenia toto:
> 10.0.0.1/255

prefix /255 neexistuje, prefixy v IPV4 existuju od /0 (cely ipv4 adresny
priestor) po /32 (jedna IP adresa)

>  pripadne toto:
> 10.0.0.10, 10.0.0.11

> no stale sa odosiela poziadavka na proxy a ten mi zbytocne vytaca
> pripojenie. Vyriesil som to nastavenim proxy, no zaujimalo by ma kde
> robim chybu v nastaveniach mozilly. Dik.

co vlastne znamena "zakazat proxy server"? Chces nastavit svoju mozillu
aby pre pristup na adresy 10.* nepouzivala proxy server ale isla na ne
priamo? Potom by mal stacit precitat si examples pod okienkom 'No proxy
for' a zistit ze uplne staci zadat '10.'

> pa3k

ako pa3k sa nepodpisuj, tento nickname pouziva uz niekto iny...

> Skontrolovan? antiv?rov?m programom NOD32

a toto si podla moznosti vyhod. a nastav ti posielanie textu v iso8859-2
ak uz chces poslat lubovolnu diakritiku...

He who laughs last thinks slowest.