[linux] Mozilla 1.7 - nastavenie proxy

Fanderska fanderska na pobox.sk
Čtvrtek Červen 3 13:32:43 CEST 2004

Matus UHLAR - fantomas wrote --- napísal::
> co vlastne znamena "zakazat proxy server"? Chces nastavit svoju mozillu
> aby pre pristup na adresy 10.* nepouzivala proxy server ale isla na ne
> priamo? Potom by mal stacit precitat si examples pod okienkom 'No proxy
> for' a zistit ze uplne staci zadat '10.'

Hmmm, ma to byt v apostrofoch? Praveze ten priklad tak nevyzera, pozeral
som sa tam, samozrejme aj do helpu, no moc mi to nepomohlo je tam len toto:
No Proxy for: Type the domains and/or IP address that you do not want
to use a proxy for. Separate each entry with a comma. (Example:
.yourcompany.com, .yourcompany.co.nz, 192.168.1.0/24) Myslel som ze /255
nie je prefix ale rozsah. Nasiel som nejake info o prefixoch v IPV4 no moc
tomu nerozumiem :-( nexistuje nejaky jednoduchy help s par prikladmi + s
ich vyznamom?

> ako pa3k sa nepodpisuj, tento nickname pouziva uz niekto iny...

preco? ma to uz niekto patentovane? Hm, divne obmedzenia, no kazdopadne
nechcem zavadzat signaturou alebo sa vydavat za niekoho ineho... takze s
tazkym srdcom akceptujem a menim :)

> a toto si podla moznosti vyhod. a nastav ti posielanie textu v iso8859-2
> ak uz chces poslat lubovolnu diakritiku...

toto nie je moja robota ani ziadnej masiny od nas...

--
Patrik Jan
(pa3k)

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32