[linux] SURNE !!! Problem:IPP !!!

linux.lists na devnet.sk linux.lists na devnet.sk
Pátek Červen 4 13:00:38 CEST 2004

Dobry den,

mam obrovsky problem, ktory potrebujem cim skor vyriesit.....
MAm linuxacky server v lokalnej sieti a je na neho je pripojena tlaciaren

V sieti su zapojene aj tri PC s Windows 98 + dalsich x s linuxami..
Vo win98 nemozem spojazdnit tlaciaren na ipp

Stiahol som si aj zaplati widiel na IPP, ale nerobi to absolutne nic....
akurat ked hodim ipp adresu do browsera .. pise to v navode ze to treba urobit,
tak mi zamrzne IE5.5

Nemohol by mi niekto poradit ???

Skusal som aj cez sambu, ale ked dam vytlacit test.stranku tak vyhodi chybu, a
ked normalne tlacim, tak ulohu neda ani do fronty

IP s WIN98 je 192.168.10.40 a tlaciaren hp....

posielam v prilohe aj konfiguraky cupsa a samby

Vopred moc diky za rychlu odpoved,

S pozdravom

DNX