[linux] slackware

Peter Laufer peter_laufer na datalan.sk
Pondělí Červen 7 13:22:03 CEST 2004

Ahojte.

Potreboval by som radu.

Mam rozbehnuty server Athlon XP 2000+, 512Mb DDR RAM, 40Gb disk, sietovka
onboard klasicka agemacka zostava + OS Slackware 9.0..

Bezi tam DNS, QMAIL, APACHE + PHP a MYSQL

Je tam asi 15 domen.

Problem je v tom ze z nicoho nic ten server spadne. Nedokazem ho pingnut, po
pripojeni monitora nic nie je na obrazovke a pomaha len tvrdy restart.

Toto sa mi ale stava dost nepravidelne. Raz ide 20 dni, potom 3, potom 10
atd..
Vymenil som pamat za inu, je tam druhy disk a asi mesiac to bezalo v pohode
ale zacalo to robit znova a ja uz neviem kde mam hladat problem :-(.

Taky isty server (z mensou pamatou) mi bezi na inom mieste (s mensou
zatazou) asi 3 mesiace v pohode.

Neviete mi niekto poradit kde mam hladat problem?

PS: ak su potrebne dalsie informacie tak sa ozwyte.

Thx za kazdy napad..