[linux] slackware

jaroslav soltys jard na szm.sk
Úterý Červen 8 13:34:50 CEST 2004

Matus Horvath wrote:

>V hardveri. Neprehrieva sa procesor? Skus pomenit aj dosku a procesor
>ak mozes, alebo to cele reklamuj ak si to od niekoho kupil ako celok.
>
>Pripadne ho skus silno zatazit, napriklad nechaj kompilovat jadro par
>krat po sebe a pozri sa ci to padne a za akych podmienok. A este si
>pozri logy z casu tesne pred padom, mozno zistis ze tesne predtym sa
>stane zakazdym to iste (spusti sa zaloha, prihlasi sa uzivatel s menom
>haX0r, nejake hlasky od jadra tesne pred padom, take veci).

(trosku som skratil to hore)

skus nejaky memtest86/goldmem na otestovanie ramky, ci je v poriadku.
potom poriadny zatazovy test na procak. skus ramku a procak v inej doske
a podobne pokombinovat. skus iny zdroj, mozno obcas je nejake zachvenie
napatia v sieti a on to neprezije (v jedne pc ucebni takto raz spadla
polovica strojov, druha polka isla dalej a mne kratko pipla upska ze sa
nieco deje). pripadne skus poskumat co je to za hw co mas a pohladat na
nete. ak je to via tak vypni agresivne casovania pamati a spol, mozno
ked das failsafe a s tymi nastaveniami sa pohras nieco zriesis.

jard