[linux] slackware

Peter Laufer peter_laufer na datalan.sk
Pondělí Červen 7 13:35:39 CEST 2004

Hw sa neprehrieva. To som pozeral ako prve.
Kompiloval som na nom dve jadra bolo to v pohode. :-(
Este je mozne ze to bude onboardovou sietovkou.. (shit), ale ked nie tak uz
neviem.
Z logov som dost zufaly, cause there is nothing usable....

Peter

-----Original Message-----
From: linux-bounces na lists.linux.sk [mailto:linux-bounces na lists.linux.sk] On
Behalf Of Matus Horvath
Sent: Monday, June 07, 2004 1:24 PM
To: Vseobecna diskusia o Linuxe
Subject: Re: [linux] slackware

Monday, June 7, 2004, 12:54:15 PM, you wrote:

PL> Ahojte.

PL> Potreboval
PL> by som radu.

PL> Mam
PL> rozbehnuty server Athlon XP 2000+, 512Mb DDR RAM, 40Gb disk, sietovka
onboard
PL> klasicka agemacka zostava + OS Slackware 9.0 #8230;.

PL> Bezi tam
PL> DNS, QMAIL, APACHE + PHP a MYSQL

PL> Je tam
PL> asi 15 domen.

PL> Problem
PL> je v tom ze z nicoho nic ten server spadne. Nedokazem ho pingnut, po
> [...]

V hardveri. Neprehrieva sa procesor? Skus pomenit aj dosku a procesor
ak mozes, alebo to cele reklamuj ak si to od niekoho kupil ako celok.

Pripadne ho skus silno zatazit, napriklad nechaj kompilovat jadro par
krat po sebe a pozri sa ci to padne a za akych podmienok. A este si
pozri logy z casu tesne pred padom, mozno zistis ze tesne predtym sa
stane zakazdym to iste (spusti sa zaloha, prihlasi sa uzivatel s menom
haX0r, nejake hlasky od jadra tesne pred padom, take veci).

Niektore pocitace (hlavne skladacky) su jednoducho chore od narodenia,
ak sa ti to nepodari vyreklamovat, najlepsie je dat ho niekam kde
obcasny pad nevadi (surfovanie po nete pod windowsami napriklad) a
kupit ako server novy pocitac...

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk