[linux] Archiv mailing listov opat v prevadzke

Lubomir Host rajo na Idea.Platon.SK
Pondělí Červen 7 16:25:14 CEST 2004

On Mon, Jun 07, 2004 at 04:06:00PM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> ak bude nahradzat tie hlaivcky v prechadzajucich mailoch, moze byt. Mne
> osobne lezu na nervy taketo maily (z roku 1980 alebo 2036) aj v mailboxe.
> otazka je, kto ma riesit problem ak ma niekto nastaveny zly cas...

Samozrejme by si uzivatel mal spravne nastavit cas u seba. Ale zaroven
by nemal mat moznost rozhodit triedenie mailov na serveri tym, ze si
nastavi zly cas. Podla mna je to bug mailmana, ze triedi maily podla
datumu, ktory moze byt podvrhnuty (vedome alebo nevedome), Samozrejme,
ak uzivatel napise zly subject, nech rata s tym, ze ho moze vacsina
odignorovat.

Ignorovat maily so zlym casom sa mi nezda byt dobre riesenie napr. aj
z toho dovodu, ze co stanovime za "dobre nastaveny cas"? Co v pripade
casovych posunov u nas (uz by to konecne mohli ZRUSIT!), casoveho
rozdielu +- 20 minut a pod.? Najlepsie je podla mna mat spravne
nastaveny cas na serveri (synchronizovat pravidelne cez ntpdate) a tento
cas pouzivat pre triedenie mailov.

rajo

--
Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>        ICQ #:  257322664
Platon Software Development Group              http://platon.sk/