[linux] Zalohovanie na USB disk

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Červen 7 16:28:48 CEST 2004

On Mon, Jun 07, 2004 at 04:18:58PM +0200, Jan Droppa wrote:
> Zdravim konferu,
ahoj.

> chcel by som spravit nasledovnu vec na zalohovanie.
> Ked pripojim na server usb disk, automaticky sa spusti zalohovaci skript.
> Moholi by ste ma prosim nasmerovat ako to urobit? Distribucia MDK9.2.
No, treba napasovat hotplug, mozno ze sa to v nejakom jeho podskripte da
priamejsie.

Davaj vsak pozor, lebo sa to da brutalne zneuzit: utocnik si pripoji vlastny
disk a zvysok sa spravi sam :-).

> Dakujem Droppa.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                       There's no place like ~