[linux] amavisd + report_safe

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Červen 8 15:48:32 CEST 2004

Ahoj,

> Nuz neviem ako amavis, ale sagator to spravi vpohode.
> Tak isto vie pridavat informaciu o viruse, ak nejaky najde
> a aj tak ho das dorucit.

prosim ta, vieme vsetci, ze sagator je strasne fajn, ale ked sa niekto
pyta na otazku o amavise, tak chce asi pocut, ako to spravi v amavise,
nie, ktore ine super softy to este vedia.

alebo mam zacat odpisovat na problemy s rpm databazou tym, ze debian
ziadne problemy s databazou nema a na problemy s iksami mam odpisat, ze
windows xp s danou grafickou ziadny problem nemaju?

ako robit reklamu softu je fajn, ale neodpovedas na otazku. ked si
vybral amavis, tak si ho vybral, nie kazdy ma moznost chodive riesenia
za chodu vymienat za nieco ine a podobne.

prosim, v mailing liste odpovedajte na otazky, ktore su polozene, nie na
tie, ktore tam vidite. ak mu chces dobre poradit aby presiel na sagator,
porad mu sukromne.

 Dakujem,

    Juraj.