[linux] Zachrana emailov z Mozilly 1.4

Martin Kyrc horol na developers.sk
Středa Červen 9 10:40:51 CEST 2004

hmm... nemam sice ziadne skusenosti s pouzivanim Mozilly ako
email-klienta, ale ak uz vsetky pokusy zlyhaju, skusil by som takyto
postup:

1. vytvorit nanovo rovnake emailove konta
2. do takto vytvorenej struktury na disku skopirovat povodny obsah
(maily) zo zalohy
3. ak sa to podari a maily budu pristupne, tak potom vykonaj to co
potrebujes (export,...)

horol