[linux] Zachrana emailov z Mozilly 1.4

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Středa Červen 9 10:52:26 CEST 2004

> Pouzival som Mozillu 1.4 a casom to zblblo natolko, ze sa nastavil
> zakladny dizajn a zrusili sa vytvorene emailove konta. Samotne emaily
> vsak v priecinkoch (./mozilla/default/*.slt/Mail) zostali.

1) Odzalohuj si priecinok .mozilla alebo premenuj.
2) Nainstaluj novu mozillu, spust ju.
3) Vytvor nanovo konta, nastav - aby sa neprijala nova posta.
4) Ukonc mozillu.
4) Skopiruj z jednotlivych priecinkov zo zalohy
~/.mozilla/default/*.slt/Mail/priecinok subory Inbox Sent atd..., *.msf
subory nekopiruj - to su len indexy, ci nieco take
5) Ked spustis znovu  mozillu, tak by to uz malo ist.
6) Ak by si sa niekde pomylil, tak mas zalohu. :)

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky a manazmentu
Námestie Andreja Hlinku 56
034 84 Ružomberok
tel: +421 848 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/