[linux] Re: apm

michal_lackovic na sk.schneider-electric.com michal_lackovic na sk.schneider-electric.com
Čtvrtek Červen 10 08:32:32 CEST 2004

zdravim,

z takehoto spanku sa zabudi az po minute.
Ked som mal kernel 2.4.22 tak po zaklapnuti notebooku sa mi vypol aj hdd a
po otvoreni sa do cca 10 s rozbehol

miso

Juraj Variny <jv99737 na decef.elf.stuba.sk>
Sent by: linux-bounces na lists.linux.sk
09.06.2004 20:26
Please respond to Vseobecna diskusia o Linuxe