[linux] Zachrana emailov z Mozilly 1.4

Pavol Lajciak Pavol.Lajciak na fedu.ku.sk
Čtvrtek Červen 10 11:43:26 CEST 2004

Ahojte.

> To, ze nejaky blbci pri prekladani windows zabudli na nazvoslovie a zacali
> adresare nazyvat zlozkami alebo priecinkami este neznamena ze by sme to
> tak mali nazyvat my...

Ano viem. directory v originale. Co je directory - adresar, zoznam,
supis.Mozno este aj iny vyznam. Mna sa inac ten priecinok, alebo
zlozka zda vystiznejsie - je to nieco, kde su umiestnene dokumenty,
programy ... - nieco ako sanon, ale mozno som ovlyvneny skoleniami,
ktore som robil pre obycajnych ludi. Myslim si, ze je to vec nazoru.

Adresar skor pripomina nieco, kde su kontakty. Mozno linky na subory
cez FAT, ci ine pluhavstvo. :-)

No flamewar, linux area. :-)

--
S uctou
Pavol Lajciak

Pedagogicka fakulta
Katolicka Univerzita
Katedra informatiky a manazmentu
Námestie Andreja Hlinku 56
034 84 Ružomberok
tel: +421 848 4320 961 kl. 333
Pavol (dot) Lajciak (at) fedu (dot) ku (dot) sk
http://pf.ku.sk/lajciak/