[linux] Potrebujem pomoc ....

iosefic ioan iosefic na zappmobile.ro
Čtvrtek Červen 10 00:06:36 CEST 2004

                Potrebujem Pomoc z penazmi co kelko sa moze, lebo som mal dve operaci na chrábtovine L2 - L3 a ja uz ne mozem pracovat lebo mi moze disk ublizit spik a zostanem zobrakem na celi zivot. a teraz sa trapim ve chudobe. Ja som slovak z Rumunska a vam posilam tuto prozbu abi ste mi prisli na pomoc, lebo vijem ze mate kontakti z celeho sveta kde su slovenske a ceske organizaci, ako aj poznatich z krajini, kde im mozte poslat jeden E-mail s moju potrebu a tak sa najdu ludija ktori mi pridu na pomoc, aj ja som z slovenskeho narodu ale daleko od svojei rodine, tuna v Rumunsku ne funguju dobre sistemi demokraticke ako ve nemocnici, alebo druhje sistemi, a takto som strovil vela penazi, tuna mam problemi  lebo ja som pozcal tieto penaze a ich misim vratit nazat az ne tak mozem si stratit aj svoj bit kde bivam, nevijem ci tieto slova sa vam dost, ale pomislite si na moju tazobu jako a kelko träpim kräza ze nemam aj ja stasteja v zivote ako jeden zdravi clovek, nevjem jako a kde nak si pitam pomoc, tak vam naham adres pre kontakt: iosefic na zappmobile.ro aj KONT 3710339228001 pre penaze EURO  na pomoc ve BANCA COMERCIALA "ION TIRIAC" S.A. Sucurseala TIMISOARA, Str. Carol Telbisz, Cod 300.001, Jud. Timis, ROMANIA. Vam pekne dakujem za upozornost a cekam odpoved od vas cim skoro, potpisujem sa IOSEFIC IOAN z RUMUNSKA, Str.Luceafarul Nr.9 Bl.15A Ap.10 TIMISOARA  Cod 300414 Jud. Timis