[linux] zaloha disku

Matus Horvath Matus.Horvath na nextra.sk
Čtvrtek Červen 10 15:19:01 CEST 2004

Thursday, June 10, 2004, 2:54:23 PM, you wrote:

M> Po celodennom badani, som dosiel ku tomu istemu rieseniu. V jednoduchosti je
M> sila. Cize vysledok je

M>     tar cjlf  zaloha /

M> da sa to aj pekne poslat po sieti:

M>     tar cjlf - / | ssh ...

M> ma to ale nevyhodu - fs by mal byt ro, takze nie je to tak uplne online ako
M> som si predstavoval, ale ked neprsi aspon kvapka...:)

M> partimage je na nic pretoze vysledna particia musi mat rovnake rozmery ako
M> ta povodna. Na vacsiu to este ide s naslednym resizom, ale na mensiu sa to
M> neda skopirovat. :(

To je dobre ze ste nahodili tuto temu, lebo prave vcera som narazil na
jednu zvlastnu vec: mam disk na ktorom je podla df asi 410MB dat, dal som
# tar -clf - | ( cd /druhy_disk ; tar -xf - )

a okopirovalo sa podla df asi 530 MB dat... cim to moze byt?

Tie data su vlastne nainstalovany debian - klonoval som ho na druhy
pocitac. Zdrojovy disk bol namountovany ro a pouzil som tar z debianu.

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm