[linux] prijimanie SMS

Čtvrtek Červen 10 15:31:38 CEST 2004

On 10.06 15:17, Michal Holes wrote:
> From: Michal Holes <mholes na pcrevue.sk>
> To: linux na linux.sk

spravna adresa je linux na lists.linux.sk, prosim pouzivaj tu.

> viete mi niekto poradit uplne jednoduchy softik ktory by pravidelne
> dokazal citat SMS zo Siemensa pripojeneho kablom, nakopirovat ich do
> textoveho suboru a zmazat z mobilu?

gnokii sa tvari ze zvlata vsetky AT-commandami riaditelne mobily. Siemensy
do S55 pokial viem mali prikazy zdokumentovane dobre, tie novsie udajne uz
nie (zdroj: http://www.volny.cz/mperny/)
"Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist
"So does syphillis. Good thing we have penicillin." - Matthew Alton