[linux] Zachrana emailov z Mozilly 1.4

Čtvrtek Červen 10 15:59:36 CEST 2004

On 10.06 15:48, Michal Holes wrote:
> Dňa Št, 2004-06-10 at 09:04, Matus UHLAR - fantomas napísal:

> prave som pozeral ze aj ja mam v PC priecinky. a pritom uname -r mi
> vypisalo 2.6.3.13mdk...

nehadam sa... aj windowsy uz nenazyvaju adresar directory ale folder.
Toz uz to asi nevratim :( len sa mi nepaci ked niekto vymysla nove mena
pre nieco co existuje...

...adresar obsahuje adresy, v pripade adresara na disku su to adresy
suborov, ci uz inode (un*x FS) alebo prvy blok obsadeny suborom (FAT)

oznacenie folder pre maily je vystizne, okrem ineho aj preto ze jeden
mailovy priecinok nemusi byt totozny s adresarom na disku. A preto som aj
proti tomu aby sa to volalo adresar, ale uz som pisal v 1. odseku...
They that can give up essential liberty to obtain a little temporary
safety deserve neither liberty nor safety. -- Benjamin Franklin, 1759