[linux] RedHat 9.0

Michal Kapalka kapalka na mfn.sk
Neděle Červen 13 18:41:11 CEST 2004

Ahoj pustis nero a ked sa ti otvori vizard je tam plicko open nalistujes iso
a  das finalize a mas ho napalene ale este pred tym by som si spravil md5
check sum aby soms i bol isty ze to co ides napalovat je to co ma mat

tu mas ako to spravit

http://www.linuxiso.org/viewdoc.php/verifyiso.html

Michal Kapalka

On Sat, 12 Jun 2004 12:46:17 +0200, Milan Konecny wrote
> Ako napalit stiahnute iso image subory pomocou nera 6.3.0.0? Subory
> som stiahol z ftp.linux.cz/....
>
> Napalil som to uz x krat a stale mi to pri instalacii vypise po
> vybere jazyka a klavesnice, ze to nie je red hat linux CD a mam ho vlozit!!!
> a skonci...???
>
> Dakujem

---
work:

Michal Kapalka
Referent IT
Martinska fakultna Nemocnica
Kollarova 2
036 59
tel.: 043 / 4 203 166
http://www.mfn.sk
michal.kapalka na mfn.sk, admin na mfn.sk
ICQ : 345363722
IRC : fofo or fofo_

private:
http://michal.kapalka.sk