[linux] IRDA Port na Toshiba Satellite 4200

Pondělí Červen 14 10:26:14 CEST 2004

On 11.06 13:48, Kocur wrote:
> mne ani len nenahodi modul ...

zrejme nemas prekompilovany spravny modul pre tvoj chipset...

> irda-detect (tusim) mi skonci chybovou hlaskov...
> v zmysle ze nevedel najst Chip...
> ...(ci irda port, presne neviem lebo to teraz nevidim..)

jo, to by sedelo...

> chcel som vediet ci niekto nevie aky modul..balik...
> soft... alebo co vlastne na to treba skusit...???

je to zalezitost kernelu, teda potrebujes nainstalovat bud kernel moduly,
iny kernel (obsahujuci dane moduly) alebo vlastny kernel...

> a ci to vobec fungovat bude...
> ..ani len netusim aky chipset by tam mohol byt...
>
> ..cize bi mi aj dost pomohlo nieco co by vedelo vydetekovat chipaka...

toshiba.com, google, alebo programik 'findchip' ktory by mohol byt v
irda-utils
A day without sunshine is like, night.