[linux] pomoc s debian linux

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Pondělí Červen 14 15:41:00 CEST 2004

nie je to sice moc k veci, ja ale ked som sa rozhodoval ktory linux mam
vyskusat tak som sa spytal jedneho nemenovaneho Juraja Bednara a on ma
nasmeroval na Mandrake. Nemozme si vynachvalit ani tej rady ani toho
systemu... Podla mna je to typicky soft pre lamy...

Dňa Po, 2004-06-14 at 15:06, Martin Petras napísal: