[linux] kopia odoslanej posty

Miroslav Baranko destin na upjs.sk
Pondělí Červen 14 22:35:53 CEST 2004

Maga Jozef wrote:

>caute.
>
>mam debian 3.0 r2 s postfixom. sef mi dal za ulohu, odchytavat postu odoslanu jednym clovekom a davat mu kopiu. neviem rychlo jak to technicky spravit, mozte ma niekto nakopnut na nejaku dokumentaciu tohoto druhu, pripadne ak taketo nieco uz niekto robil, mohol by mi v kratkosti pomoct... dik.
>
>jozef.

Zdravim nebude to sice k veci, ale odchytavat cudziu postu by sef nemal!!!
Viem ze sagator ma takuto vlastnost
(ze vie konkretnu postu preposlat aj inam a zaroven vie pomoct s
antivirusovou a antispamovou ochranou).

Ale aj tak by som si dal na nieco take pozor, myslim by to mohlo byt aj
tresne.

S pzdravom desto