[linux] kopia odoslanej posty

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Úterý Červen 15 10:15:10 CEST 2004

Ahoj,

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> to je fakt. Ale na zaklade sudneho prikazu by sa to mozno dalo. Len treba
> sudu dodat dost indicii aby ti to potvrdil.
> upozorni sefa ze aj pre e-mail plati zakonom chranene postove tajomstvo...

No ja neviem, ale zas na druhu stranu jedna sa o firemny mail, a tudiz
prostriedky zamestnavatela, cize zamestnavatel ma akesi subjektivne
pravo to kontrolovat, samozrejme s tym, ze pri podpise pracovnej zmluvy
s tym zamestnanec bude uzrozumeny.. Zamestnanec nebude pouzivat firemny
mail na sukromne veci, a vec je vybavena.. :)..

	Martin