[linux] kopia odoslanej posty

Fanderska fanderska na pobox.sk
Úterý Červen 15 10:17:06 CEST 2004

Michal Holes wrote --- napísal::

>to je rovnake ako odchytavat klasicku korespondenciu - JE TO TRESTNE a
>navyse neslusne...
>
>Dňa Po, 2004-06-14 at 19:21, Maga Jozef napísal:

>.

Omyl. Neslusne ani trestne to urcite nie je - teda ak je to v praci.
Neslusne je napr. pouzivanie firemnych kont na sukromne ucely bez
suhlasu zamestnavatela. Ak zamestnanec pouziva firemne mailove ucty,
moze si zamestnavatel urcit sposob kontroly ktoru bude vykonavat, ma na
to pravo. Pokial by islo o osobne veci a sukromnu postu (ktora nema vo
firemnej korespondencii co hladat), moze to byt osetrene smernicami tak,
ze zamestnanec vyslovne nemoze pouzivat firemne konta na sukromne ucely.
Tymto sa zamestnavatel chrani pred tym, ze by kontrolou porusil nejaky
zakon (listove tajomstvo a pod.) No ak bude niekto velmi chciet
sukromie, moze pouzit napr. nejaky kryptovaci nastroj, pripadne freemail
na webe. (prosim noflame, je to uz aj tak mierne OT)
--
Patrik Ján
(pa3k)