[linux] Prilis zlozite XKB?

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Úterý Červen 15 13:47:43 CEST 2004

Caute:).
Minuly tyzden v piatok som robil update celeho mojho stroja - bezim na
Debiane. Okrem zopar prijemnych veci (napr. konecne GNOME 2.6) mi zacal
gnome-settings-daemon pri kazdom spustenti zdvorilo odkazovat, ze moja
konfiguracia XKB je prilis zlozita a mam skusit jednoduchsiu alebo vymenit
X server. Zatial pouzivam XFree86 4.3.0.<nieco dalej> - ten, co je v
unstable debianovi. Viete niekto pomoct? Nefujguje ani setxkbmap, jedine,
cim sa da menit klavesnica, je gkb_xmmap zo stareho gnome appletu na
klavesnice. A to nie je prilis pekne riesenie v porovnani s tym, co ponuka
GSwitchIt... .

Dakujem za kazdu radu.

	Milan Plzik