[linux] postfix spam problem

Marek Podmaka marki na host.sk
Úterý Červen 15 14:04:00 CEST 2004

On Tue, 15 Jun 2004, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> uhlar na fantomas% mx holtkamphvac.com
> holtkamphvac.com mail is handled by 10 127.0.0.1
>
> niekto ti poslal mail so spatnou adresou @holtkamphvac.com a tvoj postfix
> sa snazi dorucit chybovu hlasku...

no to je az ta druha cast... tu skor ide o to, preco postfix takyto mail
vobec prijal.
Nie je to moja masina, ale konfiguracia je skoro rovnaka ako na jednej
mojej masine. Este ma na ten 127.0.0.1 napada, ci tam nie je na webe
nejake php s mailovym formularom, prip. blbo nastaveny webmail.

Ale ako sa mohol niekto pripojit z adresy 127.0.1.50 je mi zahadou...

> to neviem, ale mam silny pocit ze mat mynetworks v
> parent_domain_matches_subdomains ma za nasledok ze tvoj postfix povazuje
> postu pre holtkamphvac.com za vlastnu a pokusa sa ju dorucit...

no to je tiez default v debiane. Ja som parent_domain_matches_subdomains
vobec nenastavoval a teraz som to porovnal s mojou masinou a na oboch je
to nastavene rovnako. Postfix ju nepovazuje za vlastnu. Keby povazoval,
tak ju doruci. Ale on sa zacykli (mail to ... loops back to myself), lebo
nevie co s tym (kedze podla MX by mala byt urcena pre neho, ale podla
konfiguracie praveze nie je).

--
   bYE, Marki <marki na nexin.sk>