[linux] Prilis zlozite XKB?

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Pátek Červen 18 07:58:43 CEST 2004

On Wed, Jun 16, 2004 at 09:33:22AM +0200, Ing. Jan ONDREJ wrote:

> Mal som podobny problem presne s upgrade na Xorg + gnome-2.6.
> Problem bol, ze mi pocas upgrade neupravilo XF86Config (zaujimave,
> ze ho este Xorg cita, kedze ma svoj vlastny :-).
> Mal som tam nieco taketo:
>         Option      "XkbRules" "XFree86"
> po uprave na:
>         Option      "XkbRules" "xorg"
> To uz islo vsetko vpohode.
Bohuzial nepomaha:(. Pouzivam este stare XFree, pretoze mi pod nimi
funguju NVIDIA ovladace. Pod mnou kompiovanym xorg sa to este neopdarilo
rozbehat; ak sa da, rad migrujem na Xorg:)

> Inak v mojej distribucii je velmi pekny navod, ako nainstalovat SK
> klavesnicu v /etc/X11/xkb/README.config. Je tam popis pre cz klavesnicu,
> ale myskim, ze s upravou na SK nebude problem. :-)
No, mne klavesnica fungovala, az do update, ktory pomenil konfiguraciu
XKB...

> Inak gnome-2.6 ma celkom pekny apletik na prepinanie klavesnice,
> ktory vie zrejme cez podobny prikaz nakonfigurovat to iste cez menu.
> Myslim si ale, ze kto nevie robit s setxkbmap, tak sa asi velmi
> nevymoce ani z tej oknoidnej aplikacie. :-)
> Viac cez prikaz: gnome-keyboard-properties

Ten aplet prave nefunguje:(.

	Milan Plzik