(vyriesene) Re: [linux] captive - NTFS write support

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Sobota Červen 19 14:43:05 CEST 2004

no...
ono ale asi vsetko, co je v emulacii dost vytazuje masinu..
aj ked naposledy, ked som skusal ms office pod wine, tak bol ovela
sviznejsi ako openoffice... :-(

Bezim to na Celerone 1300Mhz, 128 RAM... aj mne sa take nieco stalo. ale
ja som to nechal hrkat asi pol hodinu, potom som prisiel, dik bol
ticho, ls /c povedal nieco ako Connection refused. spadol totiz
captive-sandbox-server, logy boli ticho... windowsacky chkdisk trosku
papuloval, aj ked nie moc. ale mohlo by to dopadnut aj horsie... mne sa
to stalo dva krat za den, takze captive (a cela ta zvrhlost s emulaciou
win kernelu) je sice pekny kus prace, ale na prakticke pouzivanie to
IMHO nieje...

10 na sharovanie dat z widlami skratka treba fat32 :-)
20 goto 10
30 pripadne reiserfs (resp ext[23]) plugin do total commanderu, ale to
nie je take pohodlne, navyse je to read only... takze
40 goto 10

btw: pokusam sa o clanok, ked to bude poslem sem URL.
.t..