[linux] spamy cez slovanet

Pondělí Červen 21 15:39:18 CEST 2004

On 21.06 12:15, Marek Podmaka wrote:
> Uz skoro mesiac nam (a zopar nasim zakaznikom) chodi spam od nejakeho
> "Infoservis", co je akoze nejaky mailovy servis a posielaju zoznamy
> firiem, co sa tam zaregistrovali. Akurat ze to posielaju ludom, ktori si
> to nikde nikde neobjednali. Akurat dane firmy si niekde objednali, ze budu
> ich udaje v tychto mailoch (zatial bezplatne, ale tusim pisali, ze planuju
> spoplatnenie). Maily chodia kazdy den a kazdy den sa aj zvacsuje ich
> velkost. Minuly tyzden to boli 2 maily denne okolo 150kB, dnes uz vyse
> 200kB.

> [...]

- staznost na SOI pokial dane maily porusuju zakon 147/2001 o reklame
- zablokovat maily zo slovanetu resp z ich mail servera (alebo sa aspon
  slovanetu tym vyhrazat)
- zablokovat maily zo spomenutej from adresy na SMTP urovni
- reportovat spam na yahoo (abuse na yahoo.com) mozno sa na to oni pozru...
- reportovat spam na antispam.sk pripadne ine sajty venujuce sa spamu
- obmailovat vsetky firmy v danom zozname s tym, ze niekto im robi reklamu
  obtazujucim sposobom a ze si ich mozete zaradit na blacklist

ja som nieco take este nezaregistroval...

Emacs is a complicated operating system without good text editor.