[linux] spamy cez slovanet

Pondělí Červen 21 16:31:44 CEST 2004

On 21.06 16:17, Marek Podmaka wrote:
> to chceme urobit, ale jedine co im mozme napisat je ze su to zakaznici
> slovanetu a ten velmi ochotny nie je. Tie maily neobsahuju ziadny naznak
> toho, kto je odosielatelom.

tie maily obsahuju hlavicku a o viac by sa mala postarat SOI.

> No to nehrozi. A pochybujem, ze by to slovanet bral ako vyhrazku. Ze
> nasich 100 klientov nebude dostavat maily od ich desattitic klientov...

preco vyhrazku? skratka im oznamite ze ak problem nebudu riesit prichadza
to do uvahy.

> Hmmm ale co s tym oni mozu? Adresa odosielatela pravdepodobne na yahoo ani
> neexistuje (nejaky infoservis-10 na yahoo.com). Mail obsahuje formular, ktory
> po submit posle mail tusim na infoservis-reply na yahoo.com. Maily sa
> neposielaju cez yahoo, iba obsahuju danu adresu vo From hlavicke.

za pokus to stoji. Ak tam ma niekto drop-off mailbox moze o neho prist a
casom hadam pridu azda aj pripady ked bude provider zalovat tretiu osobu
za zneuzitie jeho mena (ak tam ten mailbox nie je).

> to sme uz spravili :) resp. nie tie firmy, ale dali sme reply vsetkym co
> to dostali a snazili sa vysvetlit ze ide o spam a mali by proti nemu
> bojovat (SOI, slovanet). Asi 5 ludi volalo nam a dalsich niekolko priamo
> tomu p. Vargovicovi do slovanetu :) ale efekt to asi nemalo ziadny.

este prichadza do uvahy poziadat vsetkych poskodenych aby dotycne spamy
reportovali spamcopu. Ak to ide cez mail servery slovanetu a ten bude
vdaka tomu bloknuty u spamcopa, rychlo pridu na to ze sa o to treba
starat...
There's a long-standing bug relating to the x86 architecture that
allows you to install Windows.   -- Matthew D. Fuller