[linux] spamy cez slovanet

Matus Horvath Matus.Horvath na nextra.sk
Pondělí Červen 21 16:40:45 CEST 2004

--snip--

MP> to sme uz spravili :) resp. nie tie firmy, ale dali sme reply vsetkym co
MP> to dostali a snazili sa vysvetlit ze ide o spam a mali by proti nemu
MP> bojovat (SOI, slovanet). Asi 5 ludi volalo nam a dalsich niekolko priamo
MP> tomu p. Vargovicovi do slovanetu :) ale efekt to asi nemalo ziadny.

Na take tvrdenie by som si chvilu pockal. Jedna vec je ci slovanet
prizna chybu, druha od toho nezavisla vec je ci s tym nieco urobi.

Este mozes skusit poslat slovanetu linku na archiv tejto konferencie
(konkretne na tento thread):
 - cita ho dost vela ludi ktori su potencionalnymi vacsimi zakaznikmi
   slovanetu (administratori vo firmach, ...)
 - ludia v tejto konferencii pravdepodobne maju nejaku predstavu o
   tom, ako sa ma spravat seriozny ISP, a nebudu odporucat svojej
   firme ISP ktoremu na dobrom mene nezalezi

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:Matus.Horvath na nextra.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm