[linux] DVD => Audio

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Červen 23 10:38:05 CEST 2004

On Wed, Jun 23, 2004 at 08:16:03AM +0200, Matus UHLAR - fantomas wrote:
> skusil by som mencoder -novideo -oac copy, ale prave vcera mi pri takejto
> prilezitosti 1.0pre4 vyhlasil ze nenasiel video a tym padom asi ide o zly
> subor a skoncil...
Okrem mencodera je k dispozicii ffmpeg a transcode. Rozdiely medzi nimi su
prilis detailne na vysvetlenie laikovi, jednoducho vyskusaj vsetky a nejaky z
nich by mal ist.

> Matus UHLAR - fantomas, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
         2B OR (NOT 2B) That is the question. The answer is FF.