[linux] spamy cez slovanet

Středa Červen 23 18:06:10 CEST 2004

On 23.06 16:33, Karol Mares wrote:
> V prvom maily si pisal, ze sa posiela ten spam z dial-up IP, kde nieje
> celkom lahko mozne zistit na RAS/NAS-e z akeho cisla sa vola, ale da sa
> to,ovsem filtracia na AS na zaklade source phone number nieje mozna (
> napada ma jeden sialeny,komplikovany napad, kde by sa vyfiltrovalo cislo
> cez dialer-maps z akej pripojky sa vola, dalej cez nejaky MIB cez snmp
> dostat to cislo do stringu a nasledne cez snmpset blocknut
> virtual-template alebo async interface).

chces povedat ze radius/tacacs protokol to nepodporuje? Minimalne radius o
tel. cisle vie a pri autentizacii je teda principialne mozne povedat
'nie'.

> Co sa tyka toho adsl, tam uz slovanet vobec nema ako zistit source phone
> number, kedze to ide cez DSLAMY a dalej cez atm siet, prostriedkov
> patriacim ST.

stale vsak pride request na autorizaciu na server slovanetu a v ADSL sa
tel. cisla tiez objavuju takze sa da blokovat tiez. Otazka je kto je
ochotny to urobit...

BSE = Mad Cow Desease ... BSA = Mad Software Producents Desease