[linux] Perl script - cron problem - VYRIESENE

Martin Kyrc martin.kyrc na developers.sk
Středa Červen 23 18:52:18 CEST 2004

skor by som povedal "vyriesene".

z cronu spustam shell script, v ktorom nastavim premennu TERM a
nasledne volam perl script.

vyriesilo mi to sice problem, ale... urcite existuje aj elegantnejsie
riesenie, alebo nie? :)

--
                        \ /
                      /\ o -