[linux] OT: Community mailinglist

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Sobota Červen 26 11:55:23 CEST 2004

  Cavte vsetci!

Chcem sa Vas opytat, ci je uz na Slovensku nejaky
community-based mailinglist. Mozno to bude aj tym,
ze malokoho z Vas osobne poznam, ale najma som sa
zarazil pri poslednom pokece o spamoch na slovanete,
ktory bol veselo zruseny niekym (zeby adminom listu?).

Nechcem kazit partiu (ak je) ani odtahovat z tade
ludi, ale pokial taky mailinglist na SK este nieje
a zaujem by bol, tak ho rad vytvorim.

Dufam ze som nenapisal nic co sa da pochopit zle.
Proti adminovi listu (ak to bol on) nemam nic,
ani proti pravidlam _tohto listu_ ak su nejake
vymyslene (ved kazdy nech si ma ake chce, zavisi
ale od nich, ci na tom mailingliste bude zivot).
Ja len ze vyhoda ludi je v tom, ze sa mozu volne
grupovat a ked im nevyhovuje jedno riesenie, mozu
hladat ine.

 Prajem Vam pekny den
  S pozdravom
   JaSan