[linux] Pomoc pri výbere USB Bluetooth kµúča

Michal Holes mholes na pcrevue.sk
Neděle Červen 27 15:54:46 CEST 2004

uff prave som narazil na jeden problem, ktory je ale skor medzi
stolickou a klavesnicou - v praci som sa cez spomenute MSI bez problemov
pripojil na prvy pokus. pokusil som sa ho ale rozbehnut doma (rovnaky
system). pripojim sa, prijmem 64 B a data uz mozem iba odoslat - naspat
ku mne sa nedostane ani bit. nevie niekto v com moze byt prob?

Dňa Ne, 2004-06-27 at 15:21, Lubomir Host napísal:

Daląí informace o konferenci linux