[linux] OT: Community mailinglist

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Pondělí Červen 28 08:57:58 CEST 2004

> Chcem sa Vas opytat, ci je uz na Slovensku nejaky
> community-based mailinglist. Mozno to bude aj tym,
> ze malokoho z Vas osobne poznam, ale najma som sa
> zarazil pri poslednom pokece o spamoch na slovanete,
> ktory bol veselo zruseny niekym (zeby adminom listu?).
Vobec nie veselo (vobec nie adminom).
Bol som to ja a slusne som navrhol skoncit silne OT debatu na tomto ML.
linux na ...sk nie je moderovany ML cize nikto nikoho nemoze zrusit ,ale moze
ostatnych poziadat aby zvazili pred postovanim ci mail je, alebo nie je
relevantny k teme (a tou je linux).
Ja osobne sa nebranim diskusii aj na temy ktore sa dotykaju linuxu len
okrajovo alebo vobec, akurat ze takato diskusia by mala mat nejaky ciel.

> Nechcem kazit partiu (ak je) ani odtahovat z tade
> ludi, ale pokial taky mailinglist na SK este nieje
> a zaujem by bol, tak ho rad vytvorim.
Aky taky?  Malinglist adminov serverov .sk ? Moze byt zaujimave.

> Dufam ze som nenapisal nic co sa da pochopit zle.
> Proti adminovi listu (ak to bol on) nemam nic,
> ani proti pravidlam _tohto listu_ ak su nejake
> vymyslene (ved kazdy nech si ma ake chce, zavisi
> ale od nich, ci na tom mailingliste bude zivot).
> Ja len ze vyhoda ludi je v tom, ze sa mozu volne
> grupovat a ked im nevyhovuje jedno riesenie, mozu
> hladat ine.
Netiquette hovori ,ze ak pises do listu nieco co je OT, a tym debata o spamoch
zo slovanetu rozhodne bola, das aspon na zaciatok subjectu OT:.
BTW ad list a pravidla, linka na MetaFAQ nie je funkcna.