[linux] Pomoc pri výbere USB Bluetooth kµúča

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Červen 28 12:27:47 CEST 2004

On Mon, Jun 28, 2004 at 12:02:41PM +0200, Aben Siatris wrote:
> Dňa Sunday 27 June 2004 15:17 Michal Holes napísal:
> mam tiez MSI a nemozem si stazovat. je v linuxe vyborny.
> v KDE pouzivam KBluetoothD a funguje to.

Podobne, inak na stranke bluez je zoznam podporovanych zariadeni.
Myslim, ze tam je toho dost. http://www.bluez.org/hardware.html

Spojaznil som to inak s Nokia 6820. gnokii funguje vpodstate vpohode
(az na niektore veci), ale nepodarilo sa mi spojazdnit prenos
suborov. Niektore subory cez obex sice prenesiem, ale nie vsetky
(neviem presne ktore ano a ktore nie).

Spojazdnil niekto nieco ako obex_ftp s nejakou nokiou? Ak ano, tak mi viete
poradit? Chcel by som nejakym sposobom pozerat, ake subory mam na telefone
(viem, ze ta nokia to podporuje) a podla toho stahovat. Ked chcem
momentalne stiahnut nejaky file, tak ho musim z telefonu poslat
a ked chcem poslat napr. 10 fotiek, tak je to riadna klikacka. :-)

A na zaver k prenosom este jedna zaujimavost. Vie niekto ako preniest
cez bluetooth do mobilu midlety (java aplikacie)?

Dalej som skusal projekt affix. Ten sice vyzera celkom dobre,
ale s kernel 2.6.X je akosi nestabilny (po prvom zmrznuti celeho stroja
som ho dalej neskusal).

> len ten moj MSI mam dosah nejakych podivnych 10 metrov.
> po 4-roch uz mam problem spravit connect.
> ale to moze suvisiet aj s drivermi v jadre.

Hmm, no ten konkretny ma mat dosah 200m. Ja ho mam tiez, ale neskusal som
velke vzdialenosti. Islo mi to na asi 2-3 metre cez stenu, tak som bol
spokojny. :)

		SAL

Daląí informace o konferenci linux