[linux] okna vo windowmakeri

Tomas Zatko woody_tz na zoznam.sk
Pondělí Červen 28 17:13:07 CEST 2004

Zdravim!

Chcel by som sa spytat ci/ako je mozne dosiahnut aby:

1. Mozilla ola vzdy maximalizovana ale okna, ktore vytvara nie.
(teraz mam nastavene Window Attributes/Start maximized a maximalizovana
sice je, ale maximalizovane su vsetky okna ktore vytvori. Aj dialogy,
ktore by mali byt za normalnych okolnosti relativne malicke)

2. Synaesthesia - vizualizacny plugin do xmms bol vzdy pri starte xmms
na tom isto mieste, bez ramov, bez listy..
("podarilo" sa mi vypnut listu a ramy, zial opat sa to prejavuje na
vsetkych oknach ktore xmms vytvori, co je neziaduce. a poziciu si to aj
tak nechce zapamatat tu istu)

[3.] som odstranil tu hlupost v lavom hornom rohu (bez urazky, ale virt.
plochy prehadzujem klavesnicou, len to spati plochu). viem ze sa mi to
uz kedysi nejak podarilo, ale teraz si neviem spomenut kde.. :-/

Window Maker 0.80.1

za nakopnutie vopred velmi pekne dakujem
.t..