[linux] OT: pozitie linuxu

Ing. Peter Bodnár peter na ttc-telecom.sk
Pátek Červen 25 16:14:30 CEST 2004

On Fri, Jun 25, 2004 at 02:39:56PM +0200, Milan Toth wrote:
> Zdravim,
>
>    snazim sa vo svojom okoli o popularizaciu Linux-u a rad by som jeho nasadenie
> podlozil dokazmy o jeho nasadeni. Rad by som vedel kde vsade sa Linux pouziva
> (vlady, statna sprava, velke spolocnosti) ci uz na slovensku/cechach alebo v
> zahranici. Dakujem za akekolvek informacie.
>
> S pozdravom,

> Milan Toth, milan.toth na uctovanie.sk

u nas vo firme je linux na vsetkych (6) serveroch, takisto pouzivame
niekolko linuxovych tenkych klientov (Linux ako terminal server + xdm
graficke terminaly), takisto ako hlavny office produkt je pouzivany
OpenOffice

peter