[linux] OT: Community mailinglist

Jan 'JaSan' Sarenik jasan na x31.com
Pondělí Červen 28 21:53:03 CEST 2004

  Ahojky!

> Vobec nie veselo (vobec nie adminom).

OK, tak s tym adminom som to trochu prehnal :)

> Bol som to ja a slusne som navrhol skoncit silne OT debatu na tomto ML.

Ani proti tomu nic nemam. Bude to len asi tym, ze prichadzam
z inecho prostredia (LBW) a tam kecame o vsetkom moznom
(vacsinou o jedle, pripadne pive, casto sa vsak riesia aj
zavazne otazky okolo free softu, ci uz securitne alebo
programatorske).

> linux na ...sk nie je moderovany ML cize nikto nikoho nemoze zrusit ,ale moze
> ostatnych poziadat aby zvazili pred postovanim ci mail je, alebo nie je
> relevantny k teme (a tou je linux).

Hej, prave na to asi niesom zvyknuty. Nevravim, ze si
na to zvyknem a nevravim ani ze chcem tento list opustit,
ja to budem proste na linux.sk tolerovat, OK? :)

> Aky taky?  Malinglist adminov serverov .sk ? Moze byt zaujimave.

Mailinglist ludi co sa navzajom poznaju, co sa aspon raz
do roka stretnu, co sa dokazu porozpravat o kadecom.
Mozno by som len nemal chciet privela, ked uz som taku
komunitu predsa nasiel, ale s nimi sa ozaj vidim len
raz do roka. A pritom aj v mojom okoli (aspon v okoli
niekolkych stovak km) mozno rastu ludia podobnych kvalit
(troska to s tym basnickym stylom prehanam :-)

> Netiquette hovori ,ze ak pises do listu nieco co je OT, a tym debata o spamoch

Mas namysli RFC 1855? ;)
Ja myslim ze tych n-etikiet je viac, lebo v rfc1855 to
zjavne nieje:

$ cat rfc1855.txt | grep OT
      probably is NOT interested in a personal response.  However, don't
    - DO NOT attempt to cancel any articles but your own.  Contact
    - Do NOT assume that ANY information you find is up-to-date and/or

Prosim prepacte mi vsetci ze tak trocha haluzim, mam
(ako vzdy? ;) dobru naladu.

Ak by som predsa nejaky komunitny list vytvoril, ozvem sa.

   Prajem Vam krasny slnecny den
    S pozdravom
     Janko
--